söndag 28 februari 2010

Lyckliga barn

Dagar som man tar det lugnt ger tid till funderingar.
Jag dricker lite vatten, vänder blad i boken och stannar till när jag tittar på barnen som badar. Vad lycklig man är när man är liten, slår det mig.
Nog för att jag är en lycklig själ också men ni vet sådär helt gränslöst glada barn kan vara. Som mina tre just nu: av att stå på händer i vattnet, dyka efter stenar på botten eller göra bomben från poolkanten.
Åh, vad jag är blir lycklig av mina lyckliga barn!
Jag tror jag hoppar i och gör en bomben jag också - för det brukar jag faktiskt göra!

1 kommentar:

  1. Ser underbart ut Pia!!
    E d i paradiset ni e ?! ;-)
    Saknar dej redan!!

    Mamsen o Pappsen kom hem idag..bruna som pepparkakor!! Presenter fick jag oxå :-)
    Ja, just d! Dom hade sett "Färjan-Håkans" bar haha! Den låg tydligen i Karon...efter strandpromenaden mot Kata..."Inga konstigheter" hahaha!!

    Imorn kommer Simon på besök...Kims ersättare..
    Annars e d väl inte nåt speciellt....

    Var roligt d ska bli o följa eran lååååångsemester!!

    Kram kram Jenny

    SvaraRadera