fredag 26 februari 2010

Nya skor



Idag vaknade vi helt olika tider.
Felicity och Oliver kom isäng först igårkväll och sov bäst antar jag.
Anthony gick upp, drack vatten, la sig och läste, suckade och gick runt i lägenheten fram till kvart över fyra imorse innan han somnade. "Mamma, jag kan inte somna", ropade han då och då - "Blunda och vila iallafall" svarade jag och somnade om.
Felicity väckte mig strax efter åtta och fick frukost, sen kom hon tillbaka till sängen och somnade om.
Nästa att vakna var Oliver som åt frukost och ville bada.
Hemma igen från poolen väckte han Felicity som också fick ta ett dopp.
Anthony väckte vi halv tolv och efter hans frukost gick vi ner till stranden för att se hur det ser ut.
Alldeles folktomt fram till piren där restaurangerna ligger och jag passade på att beställa en Som Tam medan barnen tog glass.
Sen åkte vi bathbuss till Outlet Mall där Oliver fick köpa sin första present - han har ju födelsedag nästa vecka och köpte lite Ben 10 grejer.
Sen storhandlade vi på Tesco där Felicity fick nya flipflop så hon slipper sina gympaskor och kylskåpet är nu fullt.
Klockan hade blivit halv sex innan vi var tillbaka och vi skulle ju hinna träna också så det blev bara att byta om. Inte lätt att träna när man samtidigt ska hålla koll på Oliver som sprang omkring som en Duracellkanin. Efter träningen blev det nytt bad i poolen, middag på restaurangen och nu är klockan strax efter nio och barnen börjar bli trötta. Tänk så fort en dag kan gå.
Nu ska jag läsa bok för de små och sen ska Anthony och jag planera in en utflykt för imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar