fredag 16 april 2010

Äntligen internet

Har varit utan internet sedan sista inlägget och man är ju helt låst utan.

Vad har hänt sedan sist?

Jo, vi har nu sagt adjö till de flesta på ön då vi lämnar Koh Lanta imorgon bitti.

Karim skulle ha rest hem inatt och landat i Stockholm imorse men har blivit kvar i Bangkok pga vulkanutbrottet på Island.

Han får ingen information ifrån Thai annat än att han ska återkomma.
Första gången imorse klockan 0700, sen var det klockan 0800, sen 1200 och nu 1900.
Jag tittade på Euronews och det är inga goda utsikter för de närmaste 24 timmarna och han har hur mycket som helst att göra hemma - egenföretagare som han är med uppbokade kunder. Han träffade ett par som skulle till London och tidigt imorse hade de blivit ombokade till en flight nästa fredag, alltså en vecka försenade och då vet man inte hur det blir ändå.
Jag kan verkligen förstå hans frustration och önskar att vi hade varit tillsammans.
Kan inte vara kul att vara helt ensam och strandsatt på det viset, jag har iallafall alla barn med mig om nu inte jag skulle komma hem som planerat den 28:e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar