torsdag 4 november 2010

Kata Silver Sand

Hotellet vi bor på är som jag skrev tidigare Kata Silver Sand.
Ving kommer att ha gäster hit så jag tänkte berätta lite mer.

All personal är supertrevlig och det är en riktig familjär stämning, precis som de vill ha det. Dottern i familjen är den som i första hand driver hotellet.
Restaurangen serverar god och väldigt prisvärd mat.
Vi är inte många gäster på hotellet just nu och det är mysigt.



Pool finns men den är liten och just nu har de ställt ut 11 solstolar, vet att de har betydligt fler som ska upp men det kommer att bli trångt vid poolen när det blir full beläggning.
Kan vara bra att veta det om man reser hit för att ligga vid poolen tänkte jag.

Lagom avstånd till stranden, 500 meter enligt Ving, inga problem för barnen att gå och det finns trottoar för barnvagn.


1 kommentar:

  1. Hej,

    hamnade här då jag sökte på kata silver sand,
    jag och min sambo funderar att boka två veckor snart... Tänkte höra hur läget, standarden osv. är?

    MVH
    Lina

    SvaraRadera