måndag 1 november 2010

Koh Lanta

På Koh Lanta var det lugnt.

Många restauranger hade inte öppnat ännu samtidigt som mycket var nytt trots att det bara är ett halvår sedan vi var där sist.

Sawasdee har byggt ut och har nu dubbelt så mycket bord.

En ny restaurang, Sea Gypsy, har öppnat precis brevid där det varit stängt i minst två säsonger.

Mitt emot har de också byggt en ny restaurang, ungefär där man kan köpa friterade bananer för 1 bath.

Svenska Cafeet vid Southern Lanta har stängt och där håller de precis på med att öppna ett nytt Corner. Hade otroligt fina möbler och jag fick ta ett kort.



Men min Mango/Sticky rice dam lyste med sin frånvaro och jag håller snart på att bli tokig. Tror att jag tar en pannkaka ikväll som substitut...

1 kommentar:

  1. Å gudarna i mig vad jag älskar bildinläggen!!!
    Jag förstår att ni har det bra.
    Idag (för exakt 5 minuter sedan) fyller Leo 2 veckor.
    Han ligger här bredvid mig i soffan å sover lite lätt. Men jag tror nog att han skulle hälsa till er båda om han var vaken ;).
    Kram!
    / Nadia

    SvaraRadera