lördag 16 maj 2015

Sista dag och hemresa


Sista dagen stannade vi på hotellet på förmiddagen.
Äntligen hann barnen testa poolen.



Sen åt vi lunch på Senafest och tog vår sista massage innan vi 
åkte ut till flygplatsen.


En sista bulle.


Från Bangkok till Doha flög vi deras A380, vilken upplevelse!
Måste även ge en eloge för Qatars entertainment utbud, så många filmer som jag ville se.
Dessutom gillar jag att de har en massa möjliga uttag för att ladda sin utrustning.
Sista sträckan flög vi Dreamlinern så vi klagar inte.
Tycker också att det är skönt med ett stopp precis i halvtid, 
dessutom hade vi bara korta stopp.


Tillräckligt långt dock för att leka i Tom Otterness
fantastiska skapelser, bronsskulpturer som lekplats.
De finns lite här och var på Hamad Airport om man inte stöter på dem i New York.




Nu har denna resa kommit till sitt slut.
Jag tackar främst mina två underbara barn som varit med på resan
men också min man för att jag och barnen får göra dessa äventyr i livet. 
Synd att min äldste son som inte kunde följa med denna gång, det hade varit fantastiskt.
Jag älskar er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar