fredag 29 oktober 2010

Åter i Thailand

Så fick jag då fortsätta skriva i denna blogg.
Vi åkte nämligen tillbaka.....

Tillbaka till mitt älskade Koh Lanta!

Började givetvis denna semester med att gå längs stranden i går eftermiddag.
Underbart!

Efter solnedgången blev det middag på Easy Bar och det blev givetvis en Hot Pan, behöver jag säga att även den var underbar?



Och morgonen idag kickade igång kl 05.55 för mig med promenad, 1 timme och 40 minuter av ren njutning.

Lunch blev en Som Tam och middag på Sawasdee.
"Hello, are you back?","When did you arrive?","Everything ok?" och gissa ni där hemma vad mamma beställde in?
Yes, Crispy chicken spicy salad och Phad Thai.

Har dessutom redan hunnit ta en massage och så har vi även köpt två nya tavlor som ska pryda väggarna där hemma.

Jag njuter till fullo och känner mig såå hemma.

Denna gång bor vi på Ananda.

Kommer att stanna i ett par dagar innan vi åker vidare, vart det blir är inte bestämt ännu.

2 kommentarer:

  1. Jag tappar ordagrant hakan när jag kommer till insikt att ni är i älskade Thailand!!!!! Avundsjukan är totalt härskande i min något utmattade kropp. Jag ÖNSKAR - ÖNSKAR att jag kunde göra precis samma sak som ni!! Vill oxå äta, promenera, shoppa, sola och bada. Hur länge blir ni borta??

    Ja, du är nästan skyldig oss, som är kvar i gråa Sverige, en daglig uppdatering av era påhitt. Jag vill ha BILDER! Bilder på er och på maten ni tuggar i er. Det är väl det närmaste jag kan komma det thailändska köket.

    Ni är SÅ coola!!

    Puss till dig kära svägerska och hälsa brorsan!

    / nadia

    SvaraRadera