söndag 31 oktober 2010

Flyttat på oss

Imorse åkte vi vidare och befinner oss just nu på Kata Beach i Phuket.
Anlände på eftermiddagen i ett regnigt Phuket Town.
Förhoppningsvis är detta regn övergående, vår hotellportier sa att det bara regnat idag.

Kommer att bo på Kata Silver Sand i ett par nätter. Detta hotell har faktiskt byggt under tiden då vi bott på hotellen både till vänster och höger om det och vi blev förvånade över att det redan är klart då det såg ut att vara mycket kvar i april.



Återkommer med inlägg över vad vi gjorde under gårdagen på Koh Lanta då vi hyrde moppe. Lägger även in bilder och så ska ni, men kanske framför allt Nadia, få njuta av lite dagens.

Nu ville jag bara meddela att vi lever och var vi är.

1 kommentar:

  1. Å, vad glad jag blir av nya inlägg!
    D känns precis lika roligt att läsa om vad ni gör å var ni är som förra gången ni var iväg. Igår var jag så inspirerad av er resa att det blev thai-take away till middag. En hederlig pad thai gai stod på min meny. Jag får väl gå in på bloggen om några timmar igen å läsa om era påhitt- KUL!. Till dess ha de´!
    Nadia

    SvaraRadera