lördag 6 november 2010

Koh Lanta

Ar tillbaka dar vi startade och skriver inlagg med annan dator sa det ser ut som det gor.

Vad spenderar vi dagarna med har da?

Borjade morgonen med 2 timmars strandpromenad, 2 rundor alltsa.
Sen tog vi en promenad in till Saladan och at lunch pa Catfish, foton finns men kan inte lagga in dem just nu, kommer langre fram.
Promenad tillbaka och sen ner pa stranden.
Ytterligare en strandpromenad, denna gang fick jag sallskap sa det blev en runda till.

Efter bad passade vi pa att se en film ocksa, Jane Austen Book Club. Hade inte sett den och den var bra tycker jag.
En annan bra film vi sag haromdagen kan jag ocksa tipsa om, Mother and Child, gar pa bio i Sverige just nu.

Nu har vi kommit halvvags in till Saladan igen och ska ata middag.
Raknar jag pa hur langt jag gatt idag sa ar det over 25 kilometer, kanns lite i knana men jag hoppas det lagger sig under natten.

For vad tror ni att jag ska gora imorgonbitti?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar